Translate

петък, 12 юни 2015 г.

СТИХОВЕ


Сияние

По миглите ми се процеждат капчици роса
събудени от слънчеви лъчи с дъждовен плясък
в косата ми се вплете мъничка дъга
и засиях като елмаз със синкав блясък.
От устните ми излетя звезда
завързана от неизречените мисли
докосната от слънце, намерила тя сили, полетя
припомнила си от лъчите, своята мисия.
Превърна се в думи, изречени на глас
и като пеперуди омагьосани от светлината
облечени в звезден прах от нас
намериха отново пътя към душата.
maiaan















Изгубени

Затворници на собствените си души,
погубваме се от порочни страсти.
И без да се налага, избираме да сме сами
Заклеваме се, бягаме, а после търсим пак причастие.
Докосне ли ни обич, сякаш че с катран
сме омърсени и не вярваме на никой
и взираме се в празния екран
в самотата си самотни от измамния покой.
И постоянно търсим истинска любов,
не я познаваме , когато влезе тихо

и хукваме панически от този образ нов
разминал се с представите ни за любовен щрих.
А толкова е лесно да отворим себе си
и да допуснем този, който с чиста съвест идва .
И да си разрешим да се почувстваме потребни.
Да плува може този, който от вода не се страхува.
maiaan







Лято


Липи разцъфтяват в очите ми, пролетно-летните празници
люлея се в люлка от слънчеви топли лъчи
в небето догонвам с поглед усмихнати облаци
в прозрачно зелена роса пак потапям зажаднели очи.
Откривам в дните си смисъл да бъда щастлива
разтварям в нощите сини своите сложни мечти.
Улавям частици любов в бягащи мигове живи
оставям живота си сам себе си да сътвори.
В лятото крия отново сърцето от обич прехласнато
сънувам морето, събудено с ласки от мен.
И виждам лицето ми как в топлият ден е докоснато
от пролетно- лятна рисунка с поглед зелен.
maiaan







Метаморфоза

Пази ме! Kато пеперуда съм ранима.
Досадни облаци опитват да изтрият цветовете ми
да ме затворят в дълга и студена, бяла зима,
но ти ги спри - със слънчеви лъчи вържи ръцете им.
Присъстваше на моята метаморфоза пеперудена.
Поглъщаш със поглед нова ми форма.
Бях ларва, какавида, сякаш бях загубена
в живота си със старите и прашни норми.
Успях сама крилете да разперя
усетих инстинктивно снопче светлина
и като всяка пеперуда (не от вчера)
сама политнах към страстта.
maiaan





В теб съм

Добър вечер, моя обич незабравена!
Пак съм тук, напомням ти за мен.
Връщам ти душата изоставена.
Скрих се в стих написан този ден.
В песента на птиците се крия
в блясъка на капките роса.
В глътка въздух, който жадно пиеш
всяка сутрин в слънчева мъгла.
Скрих се от утайката в кафето.
Там чертая твоята съдба.
За безброен път докоснах устните ти
И превърнах се в …сълза.
maiaan






.: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Харесвате ли публикацията?

Формуляр за връзка

Име

Имейл *

Съобщение *

Wikipedia

Резултати от търсенето

Powered By Blogger